Termékreklamáció és panasz
A Panaszkezelő.hu rendszerével hatékonyan (gyorsan, nyomon követhetően és átláthatóan) kezelhet termékreklamációkat (minőségi kifogás) és panaszokat a vonatkozó jogszabályok alapján. A rendszer megfelel az 1997. évi CLV törvény, illetve a 19/2014. NGM rendelet által elvártaknak, így nem kell a hibás jegyzőkönyvek miatti bírságoktól tartania. A fenti jogszabályok hatálya alá nem tartozó panaszok (pl. pénzügyi, postai szolgáltatások) kezelését külön kérésre oldjuk meg, keressen minket bizalommal!
Jogszerű, bírságmentes
A fogyasztóvédelmi hatóságok akár egyetlen jegyzőkönyv kitöltési hiba miatt is 100-200 ezer forintos bírságot szabtak ki a vállalkozásokra az elmúlt években. A Panaszkezelő.hu-val különösebb fogyasztóvédelmi tudás nélkül is szabályos jegyzőkönyveket lehet készíteni. Így a vásárlókat is nagyobb magabiztossággal segíthetjük a panaszkezelés során, és elkerülhetjük a fogyasztóvédelmi hatóság bírságait.
Korlátlan e-jegyzőkönyv
A Panaszkezelő.hu-val egy boltnak annyi e-jegyzőkönyvet készíthet, amennyit csak akar, ameddig csak akar, minden kollégájával – teljesen ingyen! Prémium csomagunk már bolthálózatok kezelésére is alkalmas, és extra szolgáltatásokkal segíti a profi panaszkezelést.
E-mailben elküldhető
A Panaszkezelő.hu-val készített elektronikus fogyasztóvédelmi jegyzőkönyvek PDF fájlként készülnek el. A Prémium csomagban automatikusan megkapják a vásárlók a jegyzőkönyvet e-mail címükre, az Alap csomagban az elmentett PDF-et saját levelezőrendszerén keresztül küldheti ki ügyfelének. Így akár telefonon, akár online reklamál a vásárló, elektronikusan könnyedén eljuttathatjuk hozzá a jegyzőkönyvet.
Telepítés nélkül működik
A Panaszkezelő.hu felhőalapú szoftver, on-line használható, csupán internetkapcsolatra és egy felhasználói fiókra van szükség hozzá. Kezelése nem igényel semmiféle különleges tudást vagy előkészületet.
5 éves tárolás
A jogszabályok szerint a jegyzőkönyveket 5 évig kell tárolni. A Panaszkezelő.hu Prémium előfizetőinek biztosítjuk az ötévnyi tárolást!
Bármikor folytatható jegyzőkönyvek
Prémium csomag-előfizetők bármikor megszakíthatják és később folytathatják a jegyzőkönyveket, így nem kell újra bevinni egyetlen korábban rögzített adatot sem.
Ingyenes alap csomag
A Panaszkezelő.hu-n korlátlan mennyiségben, korlátlan ideig, minden munkatársával együtt tud termékreklamációs és panasz-jegyzőkönyveket kiállítani egy boltnak – teljesen ingyen! Így olvashatóbb, szabályosabb, profibb nyomtatott – vagy elektronikus – jegyzőkönyvet nyújthat át a vásárlónak vagy a vizsgálódó fogyasztóvédelmi hatóságnak. Több bolt panaszkezelését, és a Panaszkezelő.hu extra szolgáltatásait (automatikus e-mail, bármikor folytatható jegyzőkönyv, statisztikák, ötéves tárolás) a Prémium csomag előfizetésével tudja igénybe venni.
Hatósági címadatbázis
2017. január 1. óta a vásárló lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségeiről kell tájékoztatni a vásárlót, amennyiben panaszát elutasítjuk. Ehhez hasonlóan 2016 óta a vásárló lakóhelye (tartózkodási helye) szerint illetékes békéltető testület elérhetőségeit is meg kell adnunk. A Panaszkezelő.hu naprakész hatósági címadatbázisából minden dokumentumon, ahol kell, automatikusan feltünteti a 197 járási hivatal, illetve a 20 békéltető testület közül a megfelelőt.
Minden kolléga használhatja
A Panaszkezelő.hu-t a bolt összes munkatársa használhatja, így a tapasztalatlanabb kollégák is magabiztosan fognak tudni reklamációs ügyeket intézni. Az egy bolthoz tartozó jegyzőkönyvekre minden ügyintéző ráláthat, a Panaszkezelő.hu egyéb funkcióit pedig a kijelölt adminisztrátor kollégák használhatják.
Részletes statisztikák
A Panaszkezelő.hu Prémium csomagjában minden jegyzőkönyvekkel kapcsolatos adatot grafikonokon mutatunk meg. Megtudhatjuk, hogy adott boltunkban vagy bolthálózatunk egészében milyen termékekkel van a legtöbb baj, mikor reklamálnak a legszívesebben a vásárlók, és melyik munkatárs milyen megoldást választ a minőségi kifogások vagy panaszok kezelésekor.