Hírek
Javítás vagy pénzvisszafizetés?
A fogyasztók, ha minőségi kifogást emelnek, gyakran azonnal szeretnék a pénzüket visszakapni. Jogosan kérik?
bővebbenÖnnél aktuálisak a békéltető testületek adatai?
A békéltető testületek elérhetőségei állandó mozgásban vannak: Ön mikor frissítette utoljára?
bővebbenJogsértő a Vásárlók könyve?
Minden kereskedő „kedvenc” nyomtatványán, a Vásárlók könyvén változtatni készül az országgyűlés.
bővebbenFogalomtár: érdemi válasz
5 munkanapon belül érdemi választ kell adni minőségi kifogás esetén. De mitől érdemi egy válasz?
bővebbenKülönórák kevesebb rizikóval
Sokezer forintot áldozunk rá, mégis csak valami ősi bizalmon alapul a rendszer.
bővebbenMutatjuk, hogyan használd a Panaszkezelő.hu-t!
Mutatjuk és mondjuk is, hogyan lehet fogyasztóvédelmi e-jegyzőkönyveket készíteni!
bővebbenTényleg kötelező leírni a szóbeli panaszt?
Ha nem sikerül helyben rendezni, akkor feltétlenül! Különben még sokba kerülhet…
bővebben„100 000 km vagy 3 év” – korlátozhatja-e az önkéntes garancia a kötelező jótállást?
Az önkéntes jótállás szuper vevőcsalogató- és megtartó vállalás, de okosan kell kommunikálni.
bővebbenVeszélyes elutasítás
Vajon “Megszűnt a garancia!” hivatkozással elutasítható-e egy minőségi kifogás?
bővebben