Mutatjuk és mondjuk is, hogyan lehet a Panaszkezelő.hu-val e-jegyzőkönyveket készíteni! Az alábbi 1-2 perces modulokban kifejezetten a regisztrált, bolthoz rendelt ügyintéző kollégáknak szeretnénk segítséget nyújtani a program mindennapos használatához.
Kezdjük az adminisztrációval! Jelöljük ki a boltot, és rögzítsük a reklamáló vevő adatait!
Töltsük ki az adatokat egy termékreklamációs jegyzőkönyvhöz!
Mi történik, ha a reklamáló fogyasztónak nincs jótállási jegye? Sőt még nyugtája sincs?
Lássuk, hogyan készül a jegyzőkönyv, hogy ha nem minőségi kifogással, hanem írásbeli vagy szóbeli panasszal szeretne élni valaki!
Ha úgy ítéljük, hogy a problémás termékről szakértőnek kell véleményt mondania, küldjük szakvéleményre a terméket!
A vásárló igénye, és a bolt által felajánlható megoldás néha eltérhet egymástól. Nézzük, hogyan kerül be a jegyzőkönyvbe az eltérés és az eltérés indoklása!
A minőségi kifogás elutasításáról.