A Magyar Marketingszövetség által 16. alkalommal megrendezett Év Honlapja versenyben 13 nevező közül a Panaszkezelő.hu nyerte a B2B kategória különdíját, és 18 versenytárs közül a szolgáltatás kategóriában is különdíjat érdemelt a Panaszkezelő.hu. Köszönjük a BIG FISH-nek, hogy az oldal ilyen jól szerepelt!
Alább a zsűri értékelése:
B2B weboldalak kategória – Különdíj
Értékelés: A Panaszkezelő hiánypótló szolgáltatást kínál a magyar interneten. A weboldal egyszerű, lényegretörő, ahol kevés eszközzel sikerült kialakítani egy funkcionálisan remek és letisztult dizájnt, valamint fennakadás-mentes felhasználói élményt. A szükséges tartalmak könnyen elérhetőek, könnyedek, olvasmányosak. A szolgáltatás így szinte eladja magát, és fura módon így még a panaszkezelés is barátságosnak tűnik.
Szolgáltatás kategória – Különdíj
Értékelés:
A klasszikus papír formátumú “panaszkönyv” digitális változata. Miért is fontos ez? Azért, mert azok a szolgáltatók akik önként vezetnek be digitális megoldást a saját panaszaik kezelésére, azok tényleg oda szeretnének figyelni az ügyfelekre, nem csak egy kötelező rosszként tekintenek a panaszokra, hanem fejlődési lehetőséget keresnek benne, és ügyfeleik számára kielégítő módon szeretnék azokat kezelni. Azért is szeretnénk különdíjjal értékelni a szolgáltatást, hogy segítsük ennek a mentalitásnak a terjedését.