Hírek

Szabályos-e a „levásárlás”?

Szétfoszlott a varrásnál a sportcipő, elvesztette a bizalmát a termék iránt a vásárló, nem vágyik sem javításra, sem egy új darabra ugyanabból a szétfoszlós szériából. Mit tegyünk?

bővebben

Mikor hibás egy termék?

Szavatossági/jótállási jogot akkor lehet érvényesíteni, ha ún. hibás teljesítés áll fenn. Lássuk, mi minősülhet hibás teljesítésnek!

bővebben

Meglepő, de sokan visszaadják a pénzt

A kiskereskedők jelentős részét érinteni fogja Karácsony után – de részben már előtte is – az a kérdés, hogy a hibátlan, de nem tetsző, vagy méretcserés darabokért a vásárló visszakaphatja-e a pénzt, vagy nem. Ráadásul a vásárlók egy része konfliktus... bővebben

Alkoss panaszkezelési stratégiát!

Ha nincs tudatos panaszkezelési stratégiád, önkéntelenül belecsúszol a panaszcsökkentésbe – írja Arany Ferenc “Panaszügyek hatékony megoldása” c. könyvében.

bővebben

A magyarok közel negyede elégedetlen a panaszkezeléssel

A 18-59 éves korosztály 22%-a távozik rossz élménnyel reklamáció után az üzletekből Magyarországon. Mit tudunk egyáltalán az elégedetlen vásárlókról? A CP Contact Kft. megbízásából a Nielsen 800 fős reprezentatív mintán végzett felmérése szerint a magyarországi... bővebben

Ön már a járásokhoz irányítja a panaszosokat?

197 (!) járás közül kell a bolti eladóknak kiválasztaniuk, melyik járáshoz irányítsák a panaszosokat január 1-től. A Panaszkezelő.hu megoldja! 2017. január 1-től megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, feladatai részben a járásokhoz kerültek. Ezzel jelentősen... bővebben

Mi lesz velünk az NFH nélkül?

Az NFH bezárásával a fogyasztóvédelem nem vész el, csak átalakul. Ismerje meg az új felállást! A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság – amelynek címe évtizedek óta ott virított minden üzletben – 2017. január 1-jével megszűnt. Már ennyiből is kiderül, hogy minden... bővebben