Hírek
3 tipp webshopoknak készlethiány esetére
Nem mindegy, miképpen tájékoztatod a vevőidet, ha kifogyott az áru, különösen, ha akciós.
bővebben5 fontos dia a panaszkezelésről
... bővebbenInfografikán a reklamációkezelés!
Jó ég, itt áll előttem a reklamáló vevő! Mit tegyek? Legjobb, ha előkapom a pult alól ezt a folyamatábrát!
bővebben„A jótállás jogi kérdés – miért várjuk az eladóinktól, hogy képzés nélkül értsék?”
Interjú Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakemberrel arról, hogy miért érzi magát sokszor olyan kényelmetlenül egy reklamáció során a vevő és az eladó is, és hogyan lehetne elkerülni ezeket a helyzeteket.
bővebbenA Panaszkezelő.hu az E-commerce Hungary konferenciáján
Böngéssze végig az előadás anyagát online!
bővebbenPróbáld ki az extrákat is INGYEN!
Tavaszi akció: 30 napra INGYENES a Prémium csomag!
bővebben„49 Ft-ért a Domestost, 490 helyett!”
Mit tehet a webáruház, ha rossz árat írt ki?
bővebbenLehet-e a reklamációs ügyintézésnek díja?
Többeknek eszébe jutott már ráterhelni a fogyasztóra…
bővebben„Nem úgy adott vissza!”
10.060-at ad a vevő a 6.060 Ft-os áruért. Baj-e, ha 3.490 (+60) forintot adunk vissza 4.000 helyett?
bővebbenPanaszkezelési tippek 5 pontban
Tudja, mi a különbség a szóbeli és írásbeli panasz kezelése között?
bővebbenKijavítás: „törekedj” a 15 napra!
De mit jelent pontosan a „törekedés”?
bővebbenHasznált termékekre is érvényes a szavatosság!
Épp ezért óvatosan bánjunk a „plusz garanciákkal”!
bővebbenMire kötelez az önkéntes jótállás?
Az önkéntes jótállás jó bizalomépítő eszköz, csak ne keverjük össze a kötelezővel!
bővebbenHúsbavágó kérdés: a bizonyítás
Érdemes-e szakértőre költeni egy szavatossági/jótállási ügyben?
bővebben10 fontos tény a szavatosságról
A 2 éves szavatosság a legfontosabb fogyasztói alapjog.
bővebbenMinden minőségi kifogást kötelező jegyzőkönyvezni!
A jogszabály még azt is előírja, mit írjunk bele.
bővebben15 nap lesz átállni a GDPR-barát Vásárlók könyvére
Részletek az új szabályozásról.
bővebbenA jótállási jegy bűvös ereje
Egy érvényes jótállási jeggyel komoly többletjogok járnak – még akkor is, ha nincs meg.
bővebbenKell-e egy 11e Ft-os karórához jótállási jegy?
A helyes válaszok: igen és nem. Lássuk, mitől függ!
bővebbenMiért jobb a fogyasztóvédelmi e-jegyzőkönyv?
A reklamáció-kezelésnek is be kell lépnie a digitális korba!
bővebbenMikor lesz drága a békéltető testületi eljárás?
A BT-k szolgáltatása ingyenes – mégis ráfizethetünk.
bővebbenSzabályos-e a „levásárlás”?
Szétfoszlott a varrásnál a sportcipő, elvesztette a bizalmát a termék iránt a vásárló, nem vágyik sem javításra, sem egy új darabra ugyanabból a szétfoszlós szériából. Mit tegyünk?
bővebbenPanaszügyintézéssel kapcsolatos bírságok
Jelentéktelen problémának tűnhet egy-egy meg nem írt jegyzőkönyv vagy el nem küldött válasz – mégis 50-100 000-res bírság jár érte. Mutatjuk, ki-miért kapott.
bővebbenKicserélem! De hogyan? És hányszor?
Ha rossz az eladott kávéfőző, kereskedőnek és fogyasztónak is kézenfekvő megoldás a csere. Lássuk, mire kell figyelni, ha másikat adunk a pocsék áru helyett?
bővebbenEgy év alatt a járások elérhetőségeinek 70%-a változott!
Ha a Panaszkezelő.hu-t használja, nem kell az adatmódosításokra külön figyelmet fordítania!
bővebbenMikor hibás egy termék?
Szavatossági/jótállási jogot akkor lehet érvényesíteni, ha ún. hibás teljesítés áll fenn. Lássuk, mi minősülhet hibás teljesítésnek!
bővebbenMilyen indokokkal utasíthatjuk el a minőségi kifogást?
Hiába készítünk formás fogyasztóvédelmi jegyzőkönyvet, ha az elutasításnál nem a megfelelő szavak szerepelnek, bírságot kaphatunk.
bővebbenJavítás vagy pénzvisszafizetés?
A fogyasztók, ha minőségi kifogást emelnek, gyakran azonnal szeretnék a pénzüket visszakapni. Jogosan kérik?
bővebbenÖnnél aktuálisak a békéltető testületek adatai?
A békéltető testületek elérhetőségei állandó mozgásban vannak: Ön mikor frissítette utoljára?
bővebbenJogsértő a Vásárlók könyve?
Minden kereskedő „kedvenc” nyomtatványán, a Vásárlók könyvén változtatni készül az országgyűlés.
bővebbenFogalomtár: érdemi válasz
5 munkanapon belül érdemi választ kell adni minőségi kifogás esetén. De mitől érdemi egy válasz?
bővebbenKülönórák kevesebb rizikóval
Sokezer forintot áldozunk rá, mégis csak valami ősi bizalmon alapul a rendszer.
bővebbenMutatjuk, hogyan használd a Panaszkezelő.hu-t!
Mutatjuk és mondjuk is, hogyan lehet fogyasztóvédelmi e-jegyzőkönyveket készíteni!
bővebbenTényleg kötelező leírni a szóbeli panaszt?
Ha nem sikerül helyben rendezni, akkor feltétlenül! Különben még sokba kerülhet…
bővebben„100 000 km vagy 3 év” – korlátozhatja-e az önkéntes garancia a kötelező jótállást?
Az önkéntes jótállás szuper vevőcsalogató- és megtartó vállalás, de okosan kell kommunikálni.
bővebbenVeszélyes elutasítás
Vajon “Megszűnt a garancia!” hivatkozással elutasítható-e egy minőségi kifogás?
bővebbenMeglepő, de sokan visszaadják a pénzt
A kiskereskedők jelentős részét érinteni fogja Karácsony után – de részben már előtte is – az a kérdés, hogy a hibátlan, de nem tetsző, vagy méretcserés darabokért a vásárló visszakaphatja-e a pénzt, vagy nem. Ráadásul a vásárlók egy része konfliktus... bővebben“Év Honlapja” különdíjas a Panaszkezelő.hu
Ráadásul kétszeresen: B2B és szolgáltatás kategóriában is!
bővebbenAlkoss panaszkezelési stratégiát!
Ha nincs tudatos panaszkezelési stratégiád, önkéntelenül belecsúszol a panaszcsökkentésbe – írja Arany Ferenc “Panaszügyek hatékony megoldása” c. könyvében.
bővebbenHibák a fogyasztóvédelmi jegyzőkönyvekben
Összefoglaló a hatósági ellenőrzések során tapasztalt típushibákról.
bővebbenA hangyainvázió
Ezópuszi tanmese arról, miért fontos a szóbeli panaszt azonnal leírni.
bővebbenPéntek este elromlott a fúró…
…a jótállás pedig szombaton jár le. A webáruház csak annyit kért hétfőn, hogy hozza be a vásárló a gépet, mégis megbüntették. Miért?
bővebbenKell-e kártérítést fizetni, ha az őz harap?
Falusi szálláshelyeken előfordul, hogy őzikesimogatóval kedveskednek a természetközeliségre kiéhezett városi vendégeknek. De miért más fogyasztóvédelmi szempontból egy elkerített őz mint egy kutya?
bővebben